Zekiiiiii Mdngny bende istemiyorum siz nasl korunuyorsunuz bebeğim üç aylık daha korunma yöntemine geçmedim normal korunuyorum sizce nasl korunmalym
Melekce UcuBulunamayanBant aynı duygulari bende yaşıyorum oğlum 17 aylık ve ben hamileyim bizim de sürpriz oldu sağlıkla alalim inşallah kucağımıza 🥰
balgokcem UcuBulunamayanBant Hayırlı olsun sağlıcakla gelsin inşallah minik 🥰 Benimde 16 aylık kızım var dün bende supriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim hiç beklemiyordum ilk önce üzüldüm ama beraber büyürler en azından diyorum şimdi 🌸
UcuBulunamayanBant balgokcem aynen kesinlikle evet biraz zor olacak bizim icin ama Rabbim kolayligini verir ins. Beraber buyurler rahatlariz tam rahata erdik derken tekrar sar basa yapmaktansa 2 sene zorlanir sonra rahatlariz ins. Sizin hayirli ugurlu olsun ins.
balgokcem UcuBulunamayanBant Amin inşallah hepimizinki öyle olur çok saolun. Dediğiniz gibi düşünüyorum bende inşallah öyle olur 🙏🌸