S_H_FS aslında 2göğsünüzü birden emzirmeniz daha güzel, göğüs eşitlenir. Benim oğlumda bir göğsü boşaltırdı ikinciyi almazdı, diğer göğsüm sonra ki emmesine kalırdı. Siz bir göğsü boşaltana kadar emdikten sonra gazını çıkarıp ikinci göğsünüzü teklif edin onuda boşaltsın sonra tekrar gazını çıkarırsınız çıkarsa, öyle daha güzel olur gerçekten benim de deneyip başaramadıgım bişeydi bu, sizinki isterken öyle yaparsanız dediğim gibi daha güzel olur.🌸