inciko ben pregonun kini kullanıyorum ama sorarsanız daha uygun ve özelliksiz beşik alırdım çünkü yerim dar ve aparatlarını hiç kullanamıyorum ayrıca sallayınca ses çıkıyor park peşik te ondan onu da kullanamıyorum en iyisi küçük ve uygun bit beşim almak tavsiyem