semma007 Yengem bebeklerde gaz sorunu asla bitmez diyor bebeğim henüz 1,5aylik bu sorundan çok çekiyoruz geçmez mi acaba ne yapmam lazım sürekli gaz yüzünden gecec uyanıyor yatmiyor çok muzdaribiz.
Evaninanasi semma007 gaz damlası kullanmalısınız. Hee damla her bebeğe iyi gelmiyor, bebeğinize iyi gelen damlayı bulmalısınız. Ayrıca ayaklarını ve karnını sürekli sıcak tutun. Ayağında hep patik olsun mutlaka. 3. Aydan sonra geçiyor. Biraz daha zaman sadece 🙏🏻
Zeynolii semma007 geçmese bizim gazımız geçmezdi 3 aydan sonra geçiyor şu an 6 aylık gayet rahat alttan üstten gazını çıkarıyor aşırı ıkınan ve kendini sıkan bir bebekti biogaia kullandık 2 ay sonra geçti şükür kontrollü yüzüstü yatması iyi geliyordu bi de yağla masaj ve banyo YouTube den gaz masajlarına bakın isterseniz
Tubanurrr semma007 ilk kızımda 7 aylık olana kadar devam etti 2. Oğlumda 3.5 aylıkken bitti çok şükür çocuktan çocuğa değişiyor canım
Olimbonii semma007 Gaz damlası kullanin her bebekte farkli zamanlarda gecer benim bebegim kolik denecek kadar cok gazli olaram doğdu ve hic emmedi 45 gun emzirebildim mamaya gectik ve mama daha cok gaz yapti maflor gaz damlasi kullandim 3.ayinda azalmaya başladi suan 5 aylik tamamen gecti artik sirtina vurarak gaz cikarmiyorum kendi kendine cikariyor oturtunca
semma007 Evaninanasi nurse Harvey aldım biraz daha iyi ama gece sorun yaşıyoruz gazıni yapacam diye uyanıyor malseefe bu ara ayakları soğuk sinirlenince çoraplar atılıyor ondan olabilir.