Kızlar kız bebeğim var şuan 5 aylik 7230 grm gecen ay 1 kilo almıştı bu ay 430 grm almış zaten 4. Ay atağı vardı hareketlendi okey birde memede durmuyor süt başta tazyikli geldiğinde emiyor bir iki dk sonra emiyor bırakıyor emiyor bırakıyor ve kilo alamamış pediatri doktoru normal dedi boyu da hiç uzamamis boyu için geriden geliyor dedi ben ve eşimin boyunu sordu normal genetik de olabilir dedi zaten boyundan umudum yok eşimde bende minyonuz ek gıda başlasak hocam dedim hem emmiyor hemde az kilo almış yok 6. Ayda dedi fakat kafaya koydum baslicam yarın tadimlarla çünkü bizimki herseue yükseliyor eline havuç verdim nasıl heyecanlı istekli bir iki kere şu verdim hep daha fazlasını istiyor neyse bu kilo artışının böyle olması normal mi sizde yaşayan var mı aranızda bence çok az almış gibi yarın birde sağlık ocağına götürmeyi planlıyorum..