biz bugune kadar kayannam ve kayınbabamla yasıyorduk cumartesi şükür ki ayrıldık ama oglum depresyonda gibi cok agladı 2-3gün bana aglayamıyor fakat babasına cok aglıyor köye gidelim babannemi istiyorum filan diye babası yokken benmle cok iyi ama onlardan birini görünce aglıyor gidek diyo artık cıldırcam zaten panik atagım var korkutuyo beni cocuk istemsizce ilaçlarımı 1 senedir bırakmıstım inşallah tekrar baslamam kaynanamla iyi ayrılmadık cocuk herseye sahit oldu oda etkiledi hafta sonu köye gidilecek götürsemmi götürmesemmi bilemiyorm bence alısmalı biraz evimize babanneden uzaklasmalı psikologlada görstüm oda ayrı dursun cocugunuz dedi ya sabahları neyse ama aksamları cok canı sıkılıyo esimde vardiyalı 12de geliyo gece cok sessiz mutsuz duruyo cocugum oynatıyorum ama keyif almıyo zaten ishaldi iştah sıfır 20gündür bişe yemez halde doktora gittik tahliller temz cıktı sükür biraz stres biraz üşütme den dolayı dedi doktor ya sizin cocuklarında canı sıkılıyormu ben bile bsekil oldum kalabalıkdan yanlza düşünce ne yapmam lazım bilmiyorm evde bi ton iş var delircem