seizetheday ben bebek bakımı için söyledim, bir yaş sendromu, 2 yaş sendromu çok zor geciyor. Bütün enerjini ve sabrını ona verdiğin halde yetmiyorsun. Sezaryen doğumdan sonra iki sene beklemek öneriliyor vücudun toparlanması için. Sonuçta rahimde bir bebek büyüyecek ve o rahim kesilmişti… Tamamen iyileşmesi hem anne hem bebek için sağlıklı olur.