Edaozturk97 Bebeğim bugün tam 3 aylık oldu normalde günde 3-4 kez kaka yapan bebeğim 2 gündür sadece öğlen 1 kere kaka yapıyor neden olabilir nasıl çözebilirim sadece anne sütü ile besliyorum
starwomen Edaozturk97 çok normal bir durum bazen hafta da bir kaka yaptığı bile olabiliyor telaş etmeyin :)
Baturun-annesi Edaozturk97 Normal canım sanırım bizimkide 3 . aydan sonra gece hiç yapmaz öğlene doğru uyanınca yapar akşama doğru da yaparsa 1 kere daha yapar
Merveseflek Sancısı yoksa telas yapmayın bebeklerinin büyüdükçe kapalı bezleri de azalır günde en az 4 kere cisli bez alıyorsanız ve bebeğiniz de huzursuz ve sancılı değilse korkulacak bir durum yok demektir