İyi akşamlar.18 aylık bebeğim pazar günü ateslendi ve kakası cıvıklaştı .Tam ishal gibi degil ama sulu kaka ve cok sık yapıyordu. Ateşi ertesi gün geçti kakasi da düzeldi ama bugün yine çok sık kaka yapmaya başladı. Yine biraz sulu .Sürekli bir ıkınma halinde .çok sık kakalı bez değiştiriyorum. Enterogermina kullanmaya başladım ama doktora gitmeli miyim sizce . Çok sık kaka yaptığı için poposu da kızarıyor geçmiyor