Tonrikanne Kurutma makinesi alıcam ama çok kararsızım. LG en iyi diyolar ama çok pahalı, diğerleri nasıl ne önerirsiniz
Beraninannesii Tonrikanne Hoover HLE H9a2te aldım o kadar memnunum o kadar memnunum anlatamam . İyiki almışım elim ayağım oldu desem yeridir ☺️
BuzluLatte Tonrikanne Bim den keysmart almıştım çok memnunum normalde tüm beuaz eşyalarım Arçelik bu da onun alt markasiymis memnun kalmam diyordum ama memnunum 2 yıldır kullanıyorum
Sesma Yakın zamanda Arçelik ten aldım şimdilik memnunum. Bir de kampanya vardı küçük ev aletlerinde 1600 TL lik indirim ihtiyacınız varsa öyle bir şeyle uyguna da geldi bakabilirsiniz ☺️
Sesma inciglms seçili beyaz eşyalardaydı sanırım sitesinden bakabilirsiniz devam ediyor mu bilmiyorum
Mebebe Ben yakın zamanda Beko’dan aldım ironfish teknolojisi var ütülü çıkıyor ütü derdi ortadan kalkıyor çok çok çok memnunum 17.000 tl filandı ama ben taksitle aldım normal fiyatını bilmiyorum
CaglaCaner Tonrikanne Vestel kullanıyorum memnunum, arkadaşım Arçelik kullanıyor o da çok memnun ama modelini bilmiyorum Arçelik olanın. Vestel 7 kg kullanıyorum ben kazanı normal çamaşır makinesi kazanı gibi değil. 7 kg olanın haznesi kocaman