Lousalome sadece gün içinde badem yiyorum o da her zaman değil. Fakat sütü sağdığımda üstünde sarı bi yağ tabakası birikiyor yoğun şekilde. Bugün doktora gittim ultrason çekildi apse yokmuş mastit dedi. Antibiyotik verdi meme ucunu kaynamış soğumuş suyla her emzirme öncesi ve sonrası sil sıcak kompres yap ve krem kullan meme ucuna çatlak olursa oradan mikrop girer dedi. İnşallah iyi gelir sık emzirmeye çalışıyorum ama bebeğim hep etrafta ilgileniyor uyanıkken meme içmiyor adamakıllı uyurken emzirmek zorunda kalıyorum o zaman anca boşaltıyor. Doktor da o zaman boşalmadıysa sağ dedi emdikten sonra.