Ali_asaf_10 Busrabsr saçmalamayın lütfen ilk kez duydum. Gece aşırı su çmek pek sağlıklı değil derler yetişkinler için ama çocuklar zaten o kadar aşırı içemez. Emse yine gece sıvı alıp uyuyor sonuçta öyle bisey olsa emmek de sakınca olurdu heralde.