Adetim 10 gün gecikti idrarda gebelik testi ilk başlar negatif çıktı o yüzden kan vermeye gitmedim bugün adetimin gecikmesinin 10.günü olunca tekrar test yaptık silik çizgi çıktı yarın doktora randevu aldık böyle bir durum yaşayan var mı ben anlam veremedim