Niss1 Kızlar memnun kaldığınız biberon markalari neler hangisini önerirsiniz 2 aylık bebeğim için kullanicam
delirmeceler Niss1 avent kesinlikle tek geçiyorum evde her türlü biberonum var komşularım biberon sapığı gibisin diyordu sonunda aradığımı bulduğum için 5 tane avent biberon kullanıyorum
durukusunannesi_ Niss1 avent antikolik ben kesinlikle bunu tavsiye ederim hava yutmasını engelliyor diğerleri kolik olmayan bebeği de kolik eder
[silindi] Avent gerçekten çok iyi gaz konusunda da bana göre iyi geliyor 260 ml olanı aldım biberonu tamamen bırakana kadar her amaç için kullanabileceğim en azından bir kere para veriyorsun ama kaliteli oluyor
Show_must_go_on Niss1 marka marka çeşit çeşit biberonumuz var evde ama bir tek lansinoh markasını tuttu çok da memnun kaldım açıkçası