Ebru39 Haklısınız.Bir yakınım başvuru yapmıştı yardım için.Çocukları yok.Başvurunun kabul edilmesi için çocuk olması lazımmış.Bende merak ettim sizlerin de çevrenizde tanıdığınız var mıdır diye.Çocuğu olmayıp yardım alan