Sumeyyee [silindi] çok güzel olmuş 😍😍😍😍 hayırlı yaşları olsun yavrunun🌸 masa örtüsünü nerden aldın bende öyle bişey istiyorum
busrasahinn Busrata https://imgyukle.com/i/img-20191101-130008-118.E8zgMj annemlerin bahçede kamelya vardı ben orayı süslemiştim 🙈
Sasah1441 Busrata canım intte kbk var en uygun orası ayrıca çok da güzel ürünler ben çok beğendim memnun kaldım
Sasah1441 ekimon haklısınız aslında zaten çocuk daha o kadar bilinçli de olmuyor belki 3. Yaşta fln güzel bişi yapılabilir en azından bilinçli olur eğlenir 🤔