berosunannesi Ben de çok üzülüyorum beceremedim yani tamamen kasmamayı. Geçtiğimiz üç gün nerdeyse hiç emmedi o zaman tamam bıraktı artık demiştim ve o kadar üzüldüm ki anlatamam. Çünkü emzirmeyi çok sevdim ben. Ama bugün biraz daha iyi emdi. Biraz bebeği takip edin nabzina göre şerbet verin. Besmele çekip başlayın tabi, ben sürekli hazreti yunusun balığın karnındayken ettiği duayı eder arkasından dua ederim. Bir yerde okumuştum bunu yapınca kabul olmayacak dua yokmuş. Aylardır hala ite kaka devam ediyoruz emzirmeye.