Kızlar bebeğim 16 aylık dört gündür ateşli 40lardaydı hastaneye götürdüm kan aldı serum taktı gönderdi ertesi gün kusma başladı bugün de beyaz mukuslu kaka yaptı tekrar götürdük pozitif çikti ilaç verdi gönderdi biraz yemek ayran kefir içti hepsini kustu. Sulu ishal devam ediyordu. Şuan uyuyor uyumadan mama içti kusmadı şükür. İlaçla olacak iş mi bu nedir napıcaz o kadar çaresiz hissediyorum ki elimden bişey gelmiyor. Her arayan sokağa çıkardın hasta ettin diyor deliricem. Deprem olduğunda dışarı çıktık herkes gibi arabamız yoktu komşunun servisinde durduk bisürü çocuk vardı sanırım o şekilde geçti 😔😔 çünkü temas olmadı başka şekilde temas olduğu çocuklar büyük kendinden ve onlar da bişey yok aradım onları da bilgi vereyim diye napıcam ya çocuğum eridi resmen