Gebelikte 4.5cm ile biyopsi oldum şüpheli çıktı sezeryan ve tiroid ameliyatı birlikte oldum biyopsi acı verici değil ama iki ameliyat benim için zorlayıcıydı ayrı ayrı olsaydım tiroid ameliyatı ilk gün yutkunmada can yakıyor ama onun sonrasında sanki hastalık da boğazın şişmesi gibi hissettiriyor en fazla 1 hafta bu şekilde hissettim ameliyat olacaksanız eğer olacağınız hastanenin patoloji laboratuvarı iyi mi bence ilk önce onu araştırın bir hemşire olarak nacizane tavsiyem.