Sssyyyy biyopsi sintigrafiden çok daha kolay aslında. Bi kaç dakika süren bir işlem. Hiç endişe etmeyin. Ben de çok takıyordum ama sonra araştırdım aslında kanser türleri içinde kanser bile sayılamayacak bir şeymiş. Çok tedavisi gelişen bir şey. Taktığım döneme üzülüyorum şu an. Kalbinizi ferah, moralinizi hep yüksek tutun. İşlemleri kısa süreli acı sızı olacağını hiç sanmıyorum konuştuğum kişiler öyle söylediler bana. Biraz beslenmeyi falan da toparladım ben değerlerim de baya düzelme oldu