Arkadaşlar merhaba eşim ve ben Kahramanmaraşlıyız ailelerimiz depremzede olduğu için isteğe göre buton açtılar “hayat,Osmaniye,Gaziantep” olarak biz bastık butona ailelerimize yakın olmak için aranızda bu durumda olup ta butona basan varmı
Hepimize çok geçmiş olsun başımız sağolsun 🙏🏻😔