Elisdemet Kızlar merhabalar 2 ayım doldu doğum sonrası bugünlere böyle lastik gibi sılaym gibi kahve rengi akıntı geldi.şimdi de karnım ağrıyor Dr kontrolünde normaldi bir sorun yoktu sizce bu nedir yaşayan var mı