Anneler merhaba Bebegım 13 aylık ıyıncakla oynamayı secmıyor dıye bılırım tum gunu yanımda oluyor mutfaka gıdersem mutfakda banyoya gıdersem banyoda. Oturma odasında bıle ancak yanımda dayanıyor asla ıyıncakla oynamayı sevmez oyuncakları koyuyorum hemen yanıma gelır hıc oynama sızdede boylemı durum? Ancak ben yanında oturursam oynar. Her turlu oyuncakda almısım ınanırmısınız. Bu durum her kesdemı boyle? Islerımı yetıstıremıyorum zamanla kendı oyuncaklarıyla artıj oynasın ıstıyorum ama yok))