Aslaninannesiiiii Mrt06 Gold ve sarı kutuyu da kullandım Aptamil den geçtik ve kabızlık problemimiz Bebelac sayesinde geçti
leopardeseni Mrt06 bebelac gold kullanıyoruz. Aptamil’i beğenmedi diye bunu denemiştik, severek yiyor.
Fetiye06 Mrt06 Gold da kullandim normal Bebelac da şuan hala devam ediyorum hiçbir sıkıntı olmadı kilo alimida iyi tavsiye ederim ama bebekten bebeğe değişir tabi
Alyamom26 Ben doğduğundan beri Bebelac kullaniyorum sadece 2 kere sma aldim bir sorun olmadı ama yine de bebelactan devam ettim
Mrt06 Alyamom26 bızde hipp alıyorduk ondan memnundum aldıgım yerde bitmiş sma aldım verdiğimden beri kusması başladı bebelacıda bı arkadaşım söyledi hafif mama bi dene rahatsız etmez dedi
Eymenikonunannesi14 Doğduğundan beri sma kullaniyordum fiyatlari çok artinca bebelac a geçtik memnunuz ama gaz yapiyor bu defa bebelac gold alicam (11aylik)