Arkadaşlar selam 3 aylık bebeğim geçen haftaya kadar sadece anne sütü alıyordu sütüm azaldı üzüntü ve stres yaşadım çok yoğun aç kaldı çocuk neyse mama aldık bebelac aldık önce onu hiç istemedi diliyle itti ama yine de az az içti, aptamil aldım bugün onu içti diliyle bitmedi ama biberondan içerken ağzının kenarından taşırıyor yutkunduğu kadar da dışarı da gidiyor üstü ıslanıyor düşünün yani neyi yanlış yapıyorum biberon da mı sorun anlayamadım mama veren anneler bana bir akıl verir misiniz ya