Merye-12 çok iyi anlıyorum sizi. Benim kızım da sarılık oldu sanki hayat durmuştu. İlk bebek olunca daha evhamlı oluyor insan. Gece gündüz üzülüp durdum ama şimdi düşünüyorum da çok yıpratmışım kendimi bebeğe de yansıyor bence rahat olun. Bir gün ışın tedavisi oldu sonra geriledi ama sürekli uyku hali devam etti. 1,5 saatte bir zor da olsa uyandırıp emzirdim. Sarılık geriledi ama rengi geç düzeldi. Bu da olabiliyor eğer öyle olursa endişe etmeyin. Her türlü rahat olmaya çalışın. Olabiliyor böyle şeyler,geçmiş olsun..