M2_asel Kızlar 5.5 aylık kızım var. Gündüz uykularımız iyi. Gecede 4-5 kez kalkıyoruz. Bazen gazından bazende emmek istemesinden. Ve her gece mutlaka farkli saatler kalkıp oynamak istiyor. Sesler çıkartıyor. Gülüyor bağırıyor. Kendine ninniler söylüyor. 1-2 saat böyle geçiyor ne yapıyorsam da uyumuyor. Bende alışmasın diye ışığı falan açmıyorum. Şimdi oyun zamanı değil uyku zamanı kızım diyorum. Uyutma çabalarına giriyorum. Bu defa o uyuyor ama bnm uykum epeyce bi açılmış oluyor. Ne yapcam bilemedm. Sizde de var mi aynı sorun?
gzmzm M2_asel 1 yaşındayız aynı şeyi yaşıyoruz. Bazen ağlayarak uyanıyor, çığlık çığlığa, zor sakinleşiyor. Sonra uyumuyor. Bazen de keyfine uyanıp 1-2 saat oyun oynamak istiyor. Çare bulamıyorum. Her gece uyanıyor. Kaç kere uyandığını sayamıyorum bile
Deletedmom131 M2_asel Ah ah ben az çekmedim bu yüzden 😂 Oğlum sabah 4 buçuk 5 arası kalkardı sabah 7ye kadar oynardı asla uyumazdı o saate kadar da zaten 10 kere uyanırdı cok zor Allah yardımcınız olsun. Zamanla geçiyor 14 aylığız sabah 7de uyaniyo cok şükür
NeclaDefne M2_asel aynı ben sanırsın 12 saat uyumuş gibi saat 2 den 6 ya kadar uyanık kalıyordu e tam uyicak bi bakıyo güneş açmış hadiiii uyku gidip tekrar oyuna dönüyorduk. Hiç geçmeyecek gibi oluyor ama geçiyor canım sabir sadece. Gece hiç ışık açmadım ben önümü göremezken sen nasıl oyuncaklarını görüyorsun be yavrum derdim.
Mugurs Bebegınızın gece gündüz ayrımı yok sanırım gündüz cok fazla uyutmayın o ayda bır bebek için 3 3.5 saatlik gündüz uykusu yeterli olacaktır. Ufaktan uyku egıtımıne başlayın rutinler oluşturun yatmadan once yarım saat oyun oynayın masal nınnı banyo pijama gibi.
M2_asel Mugurs gündüz 3 yada 3 buçuk saat uyuyor akşam 7-8 arasi uyutuyorum. Aslinsa gece gündüz ayrımıni yapıyor ama niye kalkip böyle yapıyor anlamıyorum.
Uras 7 aylık benim oğlumda son bir aydır kaçta yatarsa yatsın gece 3 te uyanıyor ve oyun istiyor 😅 5 e doğru ancak uyutabiliyorum.. Aşamadık bu durumu henüz bakalım üst dillerden diyoruz bakalım çıkarlar da bi an önce biter..