Kizim07 Dogumdan beri sirt ustu yattigimda bel Bolgem genisce bir yer sabah uyandigimda baya agriyor birkac saat suruyor. Baslarda dogumdan diyordum 1yil olunca artik igneden olmus olabilecegi aklima geliyor. Boyle bir durum yasayan varmi veya bilgisi olan
Kuzumveben Kizim07 sorma ayni sorun bende 11,5 aylik bebegim her sabah kalktigimda sanki hic dinlenmemis gibi belimde sirtimda bie agri,artik gun icinde de agriyor bebegimin altini degistirirken filan cok zor doktorua gitmeyi dusunuyorum😥
Kuby Kizim07 bende spinal oldum ama böyle bir şikayetim yok. İğne yapılırken hareket edersen ağrı olabileceğini okumuştum. Birde magnezyum eksikliğinde de oluyormuş.
Berfe Kizim07 bu uzun süreli Ağrı genelde uyuşturma esnasında doktorun doğru yeri bulamayıp birkaç defa iğneyi batırıp çıkarmasından kaynaklı oluyor geçip geçmeyeceği konusunda bir fikrim yok 🤷♀️ geçmiş olsun
Yujadab Bende spinal oldum ama hiç ağrım olmadı 2 ay oldu buarada inşallah ilerleyen zamanlarda olmaz.bi doktora danışın derim ben
Gari_de_Gari Bir kaç arkadaşımda da var bel ağrısı ve iğneye bağlıyorlar.Bende 2defa doğum yaptım ve 2side belden uyuşturmaya yapıldı.Şükür öyle bi şikayetim de yok.Gayet iyiyim 🤷♀️
Melikegb 15 ay oldu Evet o bel agrisindan bende hala cekiyorumm bende artik ona baglamaya basladim ve bikac kisiden daha duymustum
Ebrs Kizim07 valla spinal olupta bu sorunu yasamayan tanımıyorum canim. Hele senin yine iyi sadece sabahlari. Benim gece gündüz hep var o ağrı ve bazi zamanlar aglamak geliyo icimden o derece acı veriyo
Kizim07 hepinize cok tesekkur ederim. Ben ilk aylarda sirt ustu yatmadigim icin anlayamamistim ama bazen yatmak istiyorum ve sonuc agrilar. İnsallah gecer hangi doktora gitmek lazim acaba
Reykzy Bende spinal oldum ama bel agrımı sürekli oglumun kucagımdan inmemesine baglıyorum birde tetikte yattıgım için sıkıyorum kendimi tabi streste bel ve sırt ağrısını tetikliyor
GulhAnil 7 ay oldu doğum yapalı aynı şekilde bende de var canım düz zemine yattığım zaman daha cok ağrıyor ve resmen belim kilitleniyor bcağımdan damar cekiliyor belime doğru tek başıma, desteksiz yattığım yerden zor kalkıyorum