Selimustafa benim koltuklarım keten ve beyaz 11 senelik. kılıfları çıkarılıp yıkanıyor beyaz olduğu için ve kumaşı da kaliteli olduğu için leke konusunda da sıkıntı yaşamadım hiç. benim koltukların markası da enza mobilya hala taş gibi sapasağlam. hatta sıkıldım renginden falan şöyle gri bişeyler istiyorum da eskimiyor koltuklar :D