Recbeyer merhaba bizimde 11 aylıkken üfürüm olduğunu farketti doktor. Çocuk kardiyolojisine gittik. Üfürüm kalpte minik delik demek. Bebekler kalplerinde delikle doğarlarmış . dünyaya gelir gelmez bebeklerin nefes alımıyla birlikte bu delik kapanırmış ama bazı bebeklerin ki biraz daha geç kapanırmış . Bizim doktor 11 aylıkken farketti . Kardiyoloji doktoru bir sorun olmadığını o deliğin 2 yaşına kadar kapanacağını söyledi inşallah. 2 yaşında tekrar kontrole gideceğiz . Endişelenmeyin :) doktorunuz sizi yönlendirecektir , geçmiş olsun