cicikom Buzlulardan indirdim benmari ısıttım ama koku var tadı da hafif mayhoş çok hafif. Bozulmuş mu
seboss35 cicikom buzluktan çıkarınca ilk buzdolabı kısmına koyup orda çözdürüp sonra da sıcak su dolu kapta ısıtmak gerekiyor
AviL06 Buzluktan çıkarınca hemen benmari yapılmıyor diye biliyorum. Önce buzluktan buzdolabının normal tarafına daha sonra çözüldüğünde benmari usulü ısıtmalısınız.. riske atmayın süt israf olmuş gibi.. bebeğinize dokunmasın vermeyin bence 🌹