Dileksener5 offf aynı kabusu yaşamak gibi değil mi zaten o travmalar canlanıyor doktor da bu ay ki kontrolde az almış dedi ve üstüne hasta oldu aldığı kilodan 200 gram kaybetti ben de terapi alacağım bu cuma başlayacağım çünkü ilk çocuğumda o kadar çok taktım ki psikolojik olarak çökmüştüm tüm etrafımı yıpratmıştım yine aynı şeyleri yaşamaktan ödüm kopuyor çünkü yine beynimin içi konuşmaya başladı. İlk kızım 10 yaşında ve hamd olsun gayet sağlıklı boyu da uzadı evet minikti ama şükür büyüdü yani bunların hepsini biliyorum buna rağmen takıyorum