fatma_6141 hayatımda içtiğim en kötü antidepresan, dediğim gibi 7 8 çeşit antidepresan kullandım bana kolay kolay ilaç işlemez , 48 kg den 64 çıktım bir anda ilacı bırakana kadar iflahım kurudu , bırakamadım değiştirdim zaten efexor ile sonra onuda bırakamadım,