Duruu_677 Kızlar adetim 2 aydır 10 gün kadar gecikiyor test yapıyorum negatif 🥺 Hormon bozukluğu vs olabilir mi hangi doktora görünmem gerekiyor normalde günü gününe gelirdi bugun de bir umutla test yapmıştım ama
balgokcem Burada birinde okumuştum canım günü geçmiş sizin gibi test yapmış negatif en sonunda kan vermiş o şekilde anlamış hamile olduğunu kan mı verseniz acaba
balgokcem Duruu_677 Olsun ya bir umittir yaşamak 😅Ümit güzel şey Kaçıncı çocuğunuz olucak inşallah Allah nasip ederse🌸
Duruu_677 balgokcem 1 kaybım var canım olursa ikinci sezeryanim ilk çocuğum olucak inşallah Allah herkesin gönlüne göre versin ❤ Dua edin çok istiyorum cocuk
balgokcem Duruu_677 Diğer tarafta seni bekleyen bir meleğin var İnşallah bu dünyadada bir yoldaşın olur dualarim seninle canım benim. Rabbim inşallah en kısa sürede güzel bir müjde verir sana.