30 aylik oglum konusmuyor, kelime tekrari yapmiyor,20 kelimesi var,inatla agzini acmiyor, soyledigim herseyi yapar komut alir,goz temasi var, 2 kez doktora gittik konusma geriligi çıktı sadece, konusamadikca aklima otizm geliyor, ayni durumu yasayan var mi cevresinde, ailesinde