Kızlar çarşamba gunu oğlum 2. Ay aşısı oldu ve aşıyı olduktan sonra oğluma bişey oldu sürekli ağlıyor hiç susmuyor ağlamaktan ses kısıldı ateşide oluyor ve cok gazlı cuma akşamı hastaneye gittik kan idrar tahlileri incluenza testi röntgen yapıldı herşeyine bakıldı biraz enfeksiyon cıktı boğazı kızarmış ve röntgende cok gazı cıktı nurse harveys şurup kullanıyoruz bugun sab simplexdw aldim cunku dayanamıyor cocuk gazdan hiç durmuyor ama aşıdan oncede gazı oluyordu cıkartıyorduk bu kadar değildi hemşireyi aradım aşının erkileri gecmiştir coktan dedi bebeğim enfeksiyondan boğaz ağrısından mı bu kadar cok ağlıyor bi yerimi agriyor gazdan mı durmuyor burnunu serum fizyolojikle temizliyorum pek bişey cıkmıyor napcam ben hiç bilmiyorum ağlamaktan mahvoldu cocuk hiç bişey yapamıyorum yemekte hiç yiyemiyorum gaz olmasın diye aşıdan sonra mahvolduk