Kızlar ikizlerim var yeni 4 aylık oldularr bu bir kaç gündür kızım mama reddi yasıyor sanırım ikisinide doğdukları günden beri aynı anda besliyorum oğlum sorunsuz yiyor kızım ağlıyor istemiyor zorla yediriyorum bir kaç gündür bu sekilde. 120 cc yiyorlar 4 saatte bir oğlumda 2 saatte bir acıkmaya başladı bir kaç gündür birini doyuramıyorum diğerini yediremiyorum. Aksam saat 8 de yatırıyordum gece 2 -3 gibi uyanıyorlardı şimdi 12 de kalkıyorlar uyku gerilemesi galiba buda anlamadım. Sebepsiz ağlamalar başladı yumrukları sürekli ağızlarında diş mi diyorum acaba tek bakıyorum bu sürec normal mi neler yapabilirim. Neler önerirsiniz ?