Sinemkkk eğitim almadım desteksiz de uyutmuyorum ama bence doğru yöntemi bebeğinizle belirlemek önemli. Şöyle ki 2 aylıktan beri akşam 20:00-21:00 arası uyutuyorum. Kucağımda evde dolaşarak uyuturdum 4. Ay uyku gerilemesinden sonra 45 dk 1 saatte bir uyanmaya başladı ve gecelerim berbat oldu. Buna bi çözüm bulmam lazım diyerek sabır ve cesaretimi toplayıp araştırmalarıma dayanarak eğitim vermek istedim ilk akşamdan kriz kıyamet vazgeçtim. Ama böyle de olmuyordu. Sabah 06:00 da uyanıyordu o da zorluyordu. Sonra akşam aynı saatte kucağımda uyutmaya devam edip gündüz saatlerini düzenledim. Mesela ilk uyku 9:00 - ikinci uyku 12:30 3. Uyku 16:00 civarı gibi tabi saatler yarım saat önce sonra şeklinde oynuyor bazen. Bu düzeni oturttuktan sonra bir akşam cesaret geldi kucağımda mayışınca yatırdım yatağa pış pışlayarak uyudu 30 dk kadar cebelleştim ama uyudu. Ertesi akşama heves oldu bana oluyor bu iş diye 20 dk da uyudu, sonra 15 dk , 5 dk böyle böyle düzenledim uykusunu. Şimdi 8. Ay uyku gerilemesindeyiz uykuya direniyor ama aynı usul uyumaya devam ediyor ve gece 1-2 kez uyanıyor emip uyuyor sabah da 07:30 gibi kalkıyor. Bebeğinizi tanıyıp kendinizce bir yöntem belirlerseniz oluyor bence uyku eğitimi çok da şart değil