Merhaba kızlar. Bebegim 8 aya yaklasti. Sut alerjisi var. Anne sütü+ek gıda aliyoruz. Yatmadan tahilli kasik mamasi hazirliyorum. 8 de yattiysa mesela 3-4 saat deliksiz uyuyor. Sonra emmek istiyor ve sabaha kadar sürekli memede olmak istiyor. Mamadan sonra deliksiz uyuyup sonra uyaninca acaba sıvı beslenmek yetmiyor mu gece mamasi mi hazirlasam diye dusunuyorum. Cunku baya da emiyor sabaha kadar. Simdi asıl sorum şu. Bizim süt alerjimiz var. Gece biberonla vermek icin nasil bir mama hazirlayabilirim. Bir de gece su bile icirsem agliyor biberon emzik asla istemiyor. Acaba gündüz biberondan suyun yaninda baska mamalar da versem de alissa mi?