Cnslrsln Merhaba Anneler, Ben düzcede oturuyorum ve sevdiğim arkadaşlarım hep il dışında yalnız değilim ama genellikle ya eşimin ailesi ya kendi ailem ay cidden yaşlılardan fenalık geçircem 😁 var mı düzcede yaşayan anneler nerede oturuyorsunuz?
Tazeanneveminigi Cnslrsln ahh ahh keşke Kastamonu’da olsaydin😂😂 ben yalnızım yalnızım.. Kastamonu Taşköprü’de oturuyoruz. Eşimin ailesi var sadece. Benim kimsem burda oturmuyor. Arkadaşım da daha nasip olmadı hamilelikti çocuktu derken sosyalleşmek nasip olmadı zaten burda hep yaşlılar var. Bana da bir fenalık geliyor artık 🤭🤭
EndlessLove_ Cnslrsln bende İstanbul bahçelievlerdeyim Soğanlı bölgesi..var bende de bi takım yalnızlıklar. Levent kırca parkındayız. Parkta bari farklı insanlar görüyorum konuşuyorum annelerle sonrası yok kalıyor öyle ileri gidemiyor ilişkiler 😃😃
Bebikciikkk Tazeanneveminigi Kastamonu güzeldir ama arkadaşlık olmayınca insanın her yerde canı sıkılıyor
Isteboylebisey Tazeanneveminigi ben de kastamonuluyum kimlere gelim gittin diye tanıdık mi acaba diye bi düşünmedim değil 😁
babyyyy1 Tazeanneveminigi bende Kastamonudayim arada görüştüğüm 1 2 arkadaşim var onun dışında kimse yok eşim en yakin arkadaşim
Tazeanneveminigi Bebikciikkk evet memnunum aslında ama eşimin ailesini görmekten sıkıldım. Hepsi orta yaşlı ya da yaşlı. Onlara hizmet etmek bile geriyor artık. İstiyorum ki arkadaşım olsun dışarı çıkayım gezip tozayim evime kendi arkadaşım misafir gelsin ne bileyim. Bütün ailem istanbul’da zor oluyormus..
Bebikciikkk Tazeanneveminigi sıkıcı olur evet bende Kastamonu ineboluluyum ama İstanbul’da yaşıyorum eşimin ailesiyle altlı üstlü