kbrsuzen24 Kızlar bebeğim an itibariyle 4 aylık. İlk doğduğu zaman yüzünü görmek için hep sağına yatırdım. Hiç akıl edemedim kafasını. Şimdi dondure dondure yatırıyorum ama acaba düzelir mi ya. Aynı durumu yaşayan var mı