Merveeemeeliss Yaklaşık 3 aydır böyle 10 aylık doktora götürdüm biri metal kaşık dedi biri ventolin kullanmıştık ondan olmuştur dedi ama herşeyi deniyorum vermiyorum bakıyorum geçmiyor bir türlü
Merveeemeeliss Merveeemeeliss yarın gene doktora götürcem ama belki bi bilen yaşayan varmıdır diye merak ettim 😞
CaglaCaner Merveeemeeliss doktorlar ne diyor bu konuda ? Benim bebeğimin yüzü de böyleydi ama sırf burun kenarlarında değil komple yüz. La Roche cicaplast baume b5 kremi vardı onu kullandım yatıştırdı direk. belki bi besine karşı alerjisi de olabilir bi doktora sorun isterseniz
CaglaCeylin Bebek ekzamasina benziyor üzülmeyin gecer. Siyah cay cok iyi geliyor ilitin temiz pamukla hep silin ebe demisti bana. Ayrica cilt doktoruna götürün birde. Dis ciktigi zaman salyalari akicak ozamanda cene altinda olusabilir
Merveeemeeliss CaglaCaner bi kaç kes farklı doktorlara gttik birisi metalden kaynaklı olabilir bitanrsi diş salyasından dedi diğeri ventolin diye hava kullanmıştık ondan olmuştur dedi yarın yine gidicem gene ama herşeyi denedim yediği şeyleri vermedim bi kaç gün denedim ama yok
CaglaCaner Merveeemeeliss tekrar iyi bi doktors götürün belki tahlil ister. Eğer alerji durumu yoksa dediğim kremi alıp deneyin sizde de işe yarayabilir