Sevgili anneler benim küçük kızım bi kaç gündür gaz sancısı çekiyor ve devamlı bu yüzden ıkınıyordu, göğüsümde yüzüstü yatırmaya başladım, çok rahat ettiği için reflü yatağında da yüzüstü yatırıyorum çok rahat gazını çıkarıyor deliksiz uyuyor, ama gece yatırmaya korkuyorum sırtüstü de sürekli uyanıyor napcamı bilemedim öneriniz nedir