Afrodit1- 14 aylık oldu oğlum da bugün. Valla haklısınız her gün sabahtan akşama kadar oyun da oynanmıyor yani ama benim oğlum öyle kendi kendine uzun uzun oynamaz oyuncakları ile zaten ayının da getirdiği bir özellik dikkat süreleri henüz o kadar uzun değil. Sabah uyanınca benim peşimde dolanıyor ben evi toparlarken konuşuyorum anlatıyorum falan, sonra onun kahvaltısını hazırlıyorum o sırada mutfakta tencerelerle falan oynuyor cekmeceleri dağıtıyor, sonra kahvaltısını ettiriyorum. Sonra ben mutfağı toplarken yine kendi kendine tencere tava ile oynar. Üst katta babannesi oturuyor oraya gidiyoruz 1 2 saat orda oyuncak denilecek bir iki parçası var biraz onlarla oynar etrafi karıştırır dolanır evin içinde falan. Ben evde bir iş yapıyorsam gün içinde peşimde hep anlatarak konuşarak yapariz tabi böyle olunca çok uzun sürer. Saate göre bazen uykudan önce bazen uykudan sonra öğlen çorbası içer, sonra dışarı çıkarız bi yarım saat bi tur atarız havalar güzel allahtan 3 4 gündür. Eve gelince oyuncaklarla oynarız biraz kendi oynar biraz ben dahil olurum biraz kitaplara bakarız falan evde kaydırak var biraz ondan kayar. Birseyler yeriz yine, 2.uykuyu yapacaksak uyur, kalkınca yine babanneye gideriz akşam yemeği hazırlığı başlar zaten ancak yine oğluma anlatarak konuşarak yemek hazırla yemek ye mutfak topla faslı, yine biraz babannede vakit geçirir sonra eve gelir son kez artık oyuncaklar ile oynayıp ortalığı toplayip uyku saati geliyor zaten yatiriyorum. Tüm günümüz böyle geçiyor 🥰