Portakalcicegiii Doğduğundan beri beni emmiyordu. Sütüm suanda damla damla. Arada deniyordum ama su son 2 aydır tamamen bırakmıştım. Bugğn yine denedim ve bildiğiniz emdi… süt gelmeyince sinirlenip agladı. Sütüm nasıl çoğalır ? Suanda sıkınca damla şeklinde. Ayyyy cok heycanlandım
tubasd Portakalcicegiii ah çok sevindim sizin adınıza bulgur yiyin bol su için sağım yapın sürekli emzirmeye çalışın
_nurellaaaaa Portakalcicegiii yaa çok sevindim bol su içmeniz sütünüzü arttırır ve ne kadar çok emzirirseniz o kadar çok artar bol bol emzirin bir süreden sonra artar süt sagadabilirsiniz bide sizde de işe yarar mı bilmiyorum ama helva benim sütümü çok arttırıyordu deneyebilirsinizz 🥰
Sevdapl Portakalcicegiii bebeğinizin verdiği uyarı sütünüzü artıracak. Sık sık teklif edin. O emdikçe artacak sütünüz.
Beybiligorl Momstok mayya tablet + bestlak damla + dereotu + bol bol emzirme + gece emzirme + buğday, bulgur, mümkünse keşkek yemeği + fırında soğan pişirip yemek+ stres yapmamak+ rahatlamak..bunlar benim denediklerim.
Dfne1 Portakalcicegiii yotubedan özde aridak süt artırma ve meme reddi videosu var izlemenizi tavsiye ederim instagramdan yazınca da cevap veriyor
Blablas Bol bol bebeği emmesi için teşvik edin . O emdikçe sinyal daha güzel gider daha çok çoğalır inşallah.
dnzdnzdnzdnz Bir sürü şey deneyip hiçbir sonuç alamayan biri olarak tek işe yarayan şey dilruba demirezerin mayya tablet ve çayı. Kesinlikle memnun kalcaksınız. Ha benim artması işe yaradımı maalesef bebeklerim emmiyor :( inşallah bir gün biz de bunu başarırız.
[silindi] Portakalcicegiii dilediğiniz mucize kabul olmuş gibi hissettim ☺️ Adınıza çok sevindim, her bir damlası bin şifa olsun bebişe
Merhaba05 Portakalcicegiii çok sevidnim❤️❤️ Emzirmek hem çok güzel hem çok yorucu tabi🙈 siz hep teklif etmeye devam edin. Çok çok su için bide bayadır emzirmediyseniz süt kalitesi için yağlı tohum yani çiğ badem, ceviz, fındık yiyebilirsiniz. Dahada takviyeye ihtiyaç duyarsanız hümana çay-doğadan anne çayı-bestlak damla kullanabilirsiniz