kivitoannesii Arkadaşlar bebeğim memeyi almıyor 5 günlük denemediğim şey kalmadı sütüm gitti sağamadım da şimdilik mamayla ilerliyoruz emzirme Danışmanı şimdilik parmakla beslememi söyledi aranızda yapan var mı?
edabolukbasi kivitoannesii ben yaptım ama kandırıyormuşum gibi geldi ayrıca çok yorucuydu biberon verdim