Diyarbakır da oturuyorum kızlar . Deprem evimize zarar verdiği için hala cadirdayiz. Benim bebeğim beşik dışında hiçbir yerde uyumuyor 😪 Ayakta sallıyorum taş kesiliyor , battaniye içine koyuyoruz elle salliyoruz dalıyor yere bırakıyoruz uyanıyor . Bebeği beşiksiz nasıl uyutabilirim benim aklıma gelmeyip sizin aklınıza gelen bişey var mı 😪