Meltemk02 Merhaba bebeğim dişleri çıktı emmek istemiyor ısırıp kanatıyor sütümde var daha 8 aylık ne yapmalıyım
merve_uraz Meltemk02 dişleri kaşındığı için yapıyor olabilir çok yara olduysa bi iki gün vermeyin pompa yapın ısırdığında memeyi çekin ısırırsan vermem diyin bikaç seferden sonra bırakıyolar
Meltemk02 Göğüs uçlarımda yara yok çok şükür ama ısırdığı zaman çok acıtıyor burnunu sıkıyorum bırakıyor tekrar veriyorum yine yine aynı çok yoruldum ve üzülüyorum