Merhaba anneler oğlum 17 aylık. 14 aylıkken tam olarak yürümeye başladı Şuan koşuyor hatta durduramıyoruz:) 2 haftadır bir gariplik fark ediyorum yürürken bazen dizlerini hafiften kırarak yürüyor sonra düzeliyor ara ara yapıyor bunu oyun olarak mu yapıyor yoksa herhangi bi rahatsızlık belirtisi mi anlayamadım 😵💫