13 aylık oğlum gece meme olmadan uyumuyor. Meme illaki ağzında olacak. Çekince ortalığı ayağa kaldırıyor. Sakinleşmiyor asla. Konuşuyorum pışpış yapıyorum kucağıma alıyorum yok kendini parçalıyor ağlayarak. Delirmek üzereyim artık. Bi akıl verin kızlar ya